Известие

Collapse
No announcement yet.

Алтернаторен проблем може би...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алтернаторен проблем може би...

    .....имам следния яд......
    Като запаля двигателя, и лампата на акумулатора не изгасва, безспорно акумулатора не зарежда, щото като извадя клемата и двигателя гасне......обаче ако запаля и леко подам газ, с не повече от 500 - 700обм над празния ход, лампата гасне и всичкия ток си е ток, генератора зарежда, не гасне като махна клема.......уж преди да сложа двигателя занесох на ревизия генератора да видя дали зарежда като хората, определено зарежда добре, щото ми дава 13.5 - 14 волта при зареждане, но това не мисля че е нормално....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    всичо е наред.просто трябва да вазбуди намотката.когато е топло времето гасне веднага нали?

    Comment


    • #3
      Ферарист, махането на клемата на акумулатора при запален двигател води до нерегулиране напрежението на алтернатора, така да го кажа просто. То може да стане доста по-високо от 14.2 волта и да опукаш доста неща.
      Друго - това оригиналния алтернатор Бош ли е или си го сменял или си сменял плочката с четките?
      Трето - сменял ли си крушката за алтернатора на таблото?
      четвърто - Като запалиш оборотите скачат ли ти за миг над 1500?

      Comment


      • #4
        Може и така да е, оня ден не ми го направи, и верно че беше по топло и лампата изгасяше при палене, а сега един дъжд църцори вънка и е 8 градуса......ама не ми звучи някак си логично......баси намотката, да не е член че да я чакам да се възбуди......

        ---------- Post added at 19:51 ---------- Previous post was at 19:48 ----------

        Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
        Ферарист, махането на клемата на акумулатора при запален двигател води до нерегулиране напрежението на алтернатора, така да го кажа просто. То може да стане доста по-високо от 14.2 волта и да опукаш доста неща.
        Друго - това оригиналния алтернатор Бош ли е или си го сменял или си сменял плочката с четките?
        Трето - сменял ли си крушката за алтернатора на таблото?
        четвърто - Като запалиш оборотите скачат ли ти за миг над 1500?
        Начи говорим за 2.5 V6 - знам че е оригиналния, знам че дава добро напрежение при зареждане, ходих при един баш префален майстор със свален генерат преди да сложа двг-то......мерих напрежението при закачени клеми ако имаш това впредвид.....крушката не съм я сменял, но днеска пробвах 3 различни оборотомера, предполагам че това е достатъчно все пак да я изключа от уравнението......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Не ми отговори на всички въпроси

          Comment


          • #6
            Четки не съм сменял, оборотите заковават на 730-740 на мига......
            Четките чета че били май карбонови, и като се изхабят не контактуват плътно.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Четки не съм сменял, оборотите заковават на 730-740 на мига......
              Четките чета че били май карбонови, и като се изхабят не контактуват плътно.....
              Последен въпрос - като подадеш контакт без да палиш колко ти е напрежението на акумулатора?

              Comment


              • #8
                Е ще проверя това, чак такива задълбочени анализи не съм правил, мразя с тоци да се разправям......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  алтернатора ти е здрав. допитаи се до всеки един ел.техник и тои ще ти обесни принципа на работа.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от andon.maslev@abv.bg Покажи съобщение
                    алтернатора ти е здрав. допитаи се до всеки един ел.техник и тои ще ти обесни принципа на работа.
                    Съгласен. Акумулаторът му е проблем май

                    Comment


                    • #11
                      Е метнах го в багажника, опънах дебели кабели напред, масите ми отделно са хванати на 4 места по купето, плюс това проблема го имаше и когато акумулатора беше за малко отпред......двойката не го прави това, карана е със същия акумулатор, и при нея стои в багажника......шибана работа.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Какво подяволите прави акомулатора в багажника?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                          Последен въпрос - като подадеш контакт без да палиш колко ти е напрежението на акумулатора?
                          Ся го мерихме с един колега - 12.59.......

                          ---------- Post added at 15:48 ---------- Previous post was at 15:47 ----------

                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Какво подяволите прави акомулатора в багажника?
                          Улеснява ми живота......найш ли къв е кеф да имаш бол място да се завъртиш.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Нищо ти ням ана колата, карай и си свиркай.
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              Нищо ти ням ана колата, карай и си свиркай.
                              Аха, малко е заприличала на 33 само откъм алтернатор

                              Comment

                              Working...
                              X